Artykuł sponsorowany

Volvo EX30 oraz EX90, najnowsze elektryki od szwedzkiego koncernu samochodowego

Volvo EX30 oraz EX90, najnowsze elektryki od szwedzkiego koncernu samochodowego

Nastał czas pełnej elektryfikacji gamy modelowej Volvo. Elektryczne Volvo EX30 i EX90 to nowoczesne samochody elektryczne, które przyciągają uwagę polskich kierowców. Dzięki zaawansowanym technologiom na pokładzie, komfortowi jazdy i konkurencyjnemu zasięgowi, te dwa modele stały się poważnymi graczami na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Warto przeczytać.

Nowoczesne technologie na pokładzie Volvo EX30 i EX90

Volvo EX30 i EX90 to samochody elektryczne wyposażone w najnowsze technologie, które mają na celu ułatwić życie kierowcom i zwiększyć komfort jazdy. Na pokładzie tych aut znajdziemy między innymi zaawansowane systemy wspomagające jazdę, takie jak system kontroli pasa ruchu, adaptacyjny tempomat czy system ostrzegania o niebezpiecznych sytuacjach na drodze. Wnętrza elektrycznych Volvo (we Wrocławiu do obejrzenia w  VOLVO CAR) zostało zaprojektowane z myślą o ergonomii i komforcie użytkowania. Fotele są wygodne, a przestrzeń dla pasażerów jest obszerna. Deska rozdzielcza została uproszczona, dzięki temu kierowca może skupić się na drodze, a wszystkie funkcje auta są łatwo dostępne. Wyświetlacz dotykowy umożliwia sterowanie systemem multimedialnym, nawigacją oraz innymi funkcjami samochodu.

Baterie i zasięg Volvo EX30 i EX90

Jednym z ważniejszych atutów samochodów elektrycznych jest ich zasięg i czas ładowania baterii. Volvo EX30, będący mniejszym modelem, oferuje zasięg wynoszący nawet 460 km (w wersji Twin Motor) na jednym ładowaniu, co jest optymalne dla codziennego użytkowania w mieście i w dłuższej trasie. Natomiast większy model, Volvo EX90, może pochwalić się zasięgiem dochodzącym do 600 km, co sprawia, że doskonale nadaje się do długich podróży. Czas ładowania baterii w obu modelach zależy od mocy ładowarki. Przy standardowym ładowaniu z sieci domowej, czas potrzebny do naładowania baterii wynosi około 8/11 godzin. Jednak przy korzystaniu z szybkich ładowarek skraca się do zaledwie 20/30 minut.

Wpływ Volvo EX30 i EX90 na rynek motoryzacyjny w Polsce

Sukces rynkowy nowych modeli Volvo przyczynia się do dalszego wzrostu popularności samochodów elektrycznych na polskim rynku. W ostatnich latach obserwujemy coraz większe zainteresowanie tego rodzaju pojazdami, co jest związane zarówno z rosnącą świadomością ekologiczną społeczeństwa, jak i z wprowadzeniem różnych programów rządowych wspierających zakup aut elektrycznych. Volvo EX30 i EX90 (dostępne w sieci dealerskiej, między innymi w VOLVO CAR Salon Volvo Wrocław) mogą stać się konkurencyjne dla innych marek oferujących samochody elektryczne, takich jak Nissan Leaf, Tesla Model 3 czy Volkswagen ID.3. Szwedzki koncern samochodowy ma  również w swojej ofercie elektryczne Volvo XC40 i C40, które także cieszą się dużym uznaniem klientów oraz krytyków motoryzacyjnych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.